×

Vyždímejte ze sociálních sítí maximum pro podnikání

artenal-336x280-1-.jpg

Prosadit se dnes online není jednoduché, ale není to nemožné. Existuje ovšem několik základních a osvědčených tipů, kterých byste se měli držet. Jsou jednoduché a přitom vám mohou vydělat spoustu peněz a přivést podnikání na zcela novou úroveň. Pokud si s tom ovšem nejste jisti, vždy si můžete najmout odborníka, který se o kompletní správu profilů postará.
 mobil a káva

1. Stanovte si cíle

Stejně jako v samotném podnikání i zde si jako první musíte zvolit finální cíle. Nikdy nezapomínejte na to, že počet sledujících není důležitý. Podstatné je, kolik zakázek získáte. Můžete mít jen sto followerů a přesto se začnou ozývat společnosti, které s vámi budou chtít spolupracovat. Jako cíl si tak můžete určit získání nových klientů, vyšší prodej apod.
 pořizování selfie

2. Ne všechna místa jsou vhodná pro všechny

Pro většinu společností je vhodné být na sociálních sítích. Existuje jich ovšem celá řada a každá z nich má své typické uživatele. Pro oblast byznysu je nejlepší Twitter, zatímco k prodeji produktů pro miminka bude naopak ideální Instagram. Ten totiž využívá spousta matek na mateřské dovolené. Zamyslete se nad tím, kdo je cílová skupina vašeho produktu či služby a podle toho si vyberte.
 

336x280-nocnikosilky3-1429533436.jpg

3. Nepřestávejte se inspirovat

Pravidelná publikace je základ. To ví každý. Abyste toho dosáhli, musíte mít inspiraci. Pokud vám chybí, anebo se jako kreativci chcete ještě zlepšit, přečtěte si knihu Kraď jako umělec od Austina Kleona. Dodá vám naději a pomůže rozpumpovat vaše kreativní flow.
 
Před každým příspěvkem si odpovězte na to, co chcete svým sledujícím sdělit. Zamyslete se nad tím, jaké je vaše poslání, co zákazníkům nabízíte a jak jim můžete zlepšit či usnadnit život. Co by chtěli vidět?
 profil na Instagramu

Bonus tip: Určete si publikační plán

Využívat můžete některý z online nástrojů, anebo si jednoduše založit tabulku v Excelu. Ideální je vyhradit si jednou za týden alespoň dvě až tři hodiny na přípravu příspěvků na následující týden. Nejlepší je ovšem vědět (alespoň obecně), jak budou příspěvky vypadat na následující měsíc. Tento krok zaručeně nepřeskakujte, protože mít plán je naprostý základ!

.